Welkom

by - 23:58

Weer iets om af te vinken op mijn to do lijstje van de communie
(het wordt soms langer ipv korter :s) :
een welkomstbordje in de safari stijl. 

Je wilt toch ook dat je gasten zich welkom voelen hé?

tadaaaaa :) 



Het leuke krijtbordje vond ik trouwens bij Feeërieke.
Ze bestaan in verschillende formaten en je kan er ook de nodige markers voor vinden.
Ik koos alvast een groene en een witte (helaas geen gouden te vinden voor het golden gedeelte van het thema ;) )


Van Smartphoto mag ik trouwens nog steeds een lezer/volger plezieren met een cadeaubon.


De vorige blogpost omtrent de communievoorbereidingen bevatte een give away en de winnaar werd Eva_Vertriest, via haar deelname op mijn Instagram account. Veel plezier ermee!

You May Also Like

0 reacties

Ik lees graag wat je vindt van mijn creaties. Laat je iets na?